I zaśniesz zdrowo!

1 » Zasady wysyłki2

Waluta

Kontakt

Promocje

Aero Inspiration 80x200

Aero Inspiration 80x2001 000,00 zł910,00 zł

Aero Luxuria 120x200

Aero Luxuria 120x2001 190,00 zł1 090,00 zł

Aero Luxuria 180x200

Aero Luxuria 180x2001 630,00 zł1 470,00 zł

Opilon

Opilon4 900,00 zł3 920,00 zł

Ramara

Ramara4 500,00 zł3 600,00 zł

Golog

Golog4 100,00 zł3 280,00 zł

Aero Breeze 120x200

Aero Breeze 120x200615,00 zł565,00 zł

Aero LuxBed 160x200

Aero LuxBed 160x2001 920,00 zł1 740,00 zł

Hity sklepowe

1
Aero Cloud Comfort

Aero Cloud Comfort180,00 zł130,00 zł

Aero LuxBed Deluxe 120x200

Aero LuxBed Deluxe 120x2001 820,00 zł1 660,00 zł

Aero LuxBed Comfort 140x200

Aero LuxBed Comfort 140x2002 080,00 zł1 900,00 zł

Aero Exclusive 140x200

Aero Exclusive 140x2002 740,00 zł2 420,00 zł

  • Transferuj

Zasady wysyłki




Wysyłka materacy i poduszek:
 
  • Czas realizacji zamówienia wynosi 14-21 dni od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia.
  • Przewidywany czas dostawy wynosi do 3 dni.
  • Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy, a więc łącznie do 24 dni.


Wysyłka łóżek i stelaży:
 
  • Czas realizacji zamówienia wynosi 3-30 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia.
  • Przewidywany czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych.
  • Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy, a więc łącznie 33 dni roboczych.



Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za:

 

  • Niedostarczenie Produktu lub opóźnienie jego dostarczenia, wynikające z błędnie lub niedokładnie podanego przez Klienta adresu dostawy i danych kontaktowy.
  • Niedostarczenie Produktu lub opóźnienie jego dostarczenia wynikające z chwilowego braku produktu lub opóźnień będących konsekwencją problemów przy produkcji.

 


Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Ciężar pokrycia kosztów przesyłki spoczywa na Sprzedającym.

Kurier nie wnosi zamówionych produktów. Paczkę należy odebrać z samochodu firmy kurierskiej.

Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika firmy Kurierskiej.

Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

W przypadku zamówień niestandardowych lub hurtowych, Kupujący zobowiązany jest do uiszczenia przedpłaty w wysokości 50% całkowitej wartości zamówienia.

Produkty są wysyłane nowe nie noszące śladów użytkowania.






 
Przejdź do strony głównej